30 Nisan 2011 Cumartesi

Melami Erenleri


Etiketler: ,

7 Yorum:

saat: 17 Şubat 2012 12:25 , Anonymous Adsız dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

 
saat: 17 Şubat 2012 12:35 , Anonymous Adsız dedi ki...

melamiler kendini gizlerler, ben melamiyim derse nefs işin içine girer, ki sen diyorsan benim kalbim temiz, işte girdi işin içine nefis...
kendini kınamaktır melamilik takipçi sayınızı artırmak mı istiyorsunuz yoksa.)
ne diyeyim.
hepsini geçtik de illa yayınlanmak istiyoruz bilgi vermek istiyoruz diyorsanız, bu site olmuş mu sizce, şimdi sizi kınadım biraz, sanırım tam da istediğiniz gibi oldu neyse faillah diyelim o zaman... melamet reklama siteye çoğalmaya toplumda sempati uyandırmaya ilgi çekmeye dünyada olan hiçbir şeye ihtiyacı yoktur,
melamilik gönül işidir, zevk işi değil...

 
saat: 25 Eylül 2013 02:52 , Blogger Unknown dedi ki...

hakkatten ya melami böyle izhar etmez kendi,kendine bile demez haşa ben melamiyim diye...Allah desin Allah bilsin başkası bilmese de olur...

 
saat: 27 Eylül 2016 13:41 , Blogger tansel dedi ki...

Sabri soyyigiti hz gormek nasip oldu izmirde evinde

 
saat: 27 Eylül 2016 13:45 , Blogger tansel dedi ki...

Sabri soyyigiti hz gormek nasip oldu izmirde evinde

 
saat: 14 Ağustos 2017 11:29 , Blogger Alemci dedi ki...

İnsanları kandırıp aldatmayın islamda böyle bir şey yok Allah yolun da iseniz insanları ailelerinden koparmayın münafık zındıklar

 
saat: 8 Aralık 2017 03:54 , Blogger Unknown dedi ki...

baktigima gore ustrumcanin em seyhi emde melami efendisi ramiz efendiyi goremedim o yuzden bu yorumu yazdim

 

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa